Хостинг серверів cod4 – це одна з найпопулярніших хостингових послуг. Сod4 - це відома онлайн-гра. Кількість користувачів, які беруть у ній участь, досить велика. У процесі гри важливо, щоб не було збоїв у роботі, а сторінки швидко завантажувалися.
Потужності звичайного комп'ютера для Сod4 не завжди досить. Тоді використовується хостинг-серверів cod4. Дану послугу надають хостингові провайдери. Після оплати користувачеві надається виділений ігровий сервер з наступними параметрами:
FTP-доступ до баз даних гри (установка карт, мод, плагінів, самостійне настроювання ігрового сервера);
остання доступна на даний момент версія сервера;
можливість самостійного встановлення кількості учасників гри (слотів);
інтуїтивно зрозуміла адміністративна панель (будь-який користувач може легко в ній розібратися);
цілодобова технічна підтримка.
Власнику хостингу надаються права адміністратора та доступ до панелі керування. За бажанням клієнта фахівці служби техпідтримки можуть встановити на хостинг cod4 будь-який плагін або мод (за умови, що для встановлення є технічні можливості).
Яким буває хостинг серверів call of duty 4
Хостинг call of duty 4 буває декількох видів:
приватний слот з автоматичним відключенням: якщо на сервері немає гравців протягом півгодини, сервер вимикається автоматично (обов'язково має бути пароль), це найдешевший вид хостингу для call of duty 4;
приватний слот із паролем: серверне обладнання постійно включене (пароль - обов'язковий);
публічний слот: пароль не обов'язковий, сервер може бути включеним. Хостинг ігрових серверів cod4 може включати додаткові послуги:
створення привабливого порту: користувачеві надається сервер з певною IP-адресою (тобто підключитися до сервера можна, набравши IP-адресу);
виділена IP-адреса: власнику хостингу надається виділена IP, що належить тільки йому. Користувач може підключатися до сервера через IP-адресу. При цьому інших серверів на цьому IP не буде;
зміна гри сервера: можливість самостійно змінити гру, встановлену на сервері, необмежену кількість разів. Усі налаштування (моди, плагіни тощо) при цьому зберігаються. Іншими словами, повертаючись на попередню гру, користувач отримує її в тому вигляді, як вона була до зміни.